کاشت دندان برای مادران باردار

۴ بازديد

افرادی که به تازگی حامله شده اند یا از وضع حمل آنها چند هفته می گذرد بهتر است مدتی صبر کنند زیرا انجام ایمپلنت دندان می تواند باعث فشار زیادی روی آنها وارد کند که این مسئله می تواند باعث آسیب رسیدن به کودک آنها شود.

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش هایی است که از طریق آن بیمار می تواند دندان های بی عیب و نقصی به دست آورد. اما مهم ترین چیزی که توجه مردم را به خود جلب کرد هزینه ایمپلنت دندان است. در مقایسه با سایر روش های زیباسازی دندان، ایمپلنت ها عملکرد بهتری دارند و عوامل زیادی بر قیمت آن ها تأثیر می گذارد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان آشنا کنیم.

چه عواملی بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد؟
تعداد ایمپلنت های دندانی
تعداد ایمپلنت های کاشته شده یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت نهایی است. البته این بستگی به وضعیت دندان های بیمار و سلامت او دارد. به طور کلی، کاشت ایمپلنت برای یک دندان هزینه کمتری نسبت به کاشت ایمپلنت برای چهار دندان دارد. اگر به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت برای حفظ سلامت دهان و دندان خود هستید، ایمپلنت بهترین گزینه در میان روش های دیگر موجود است.

مواد مورد استفاده در ساخت ایمپلنت
مواد مورد استفاده در ساخت ایمپلنت های دندانی می تواند متفاوت باشد. رایج ترین ماده ای که در ساخت ایمپلنت ها استفاده می شود تیتانیوم است. اگرچه برخی از بیماران ممکن است به این فلز حساسیت داشته باشند. در صورت نیاز، پزشک می تواند به جای کاشت تیتانیوم از کاشت سرامیکی استفاده کند. البته ناگفته نماند که قیمت کاشت سرامیکی از تیتانیوم گرانتر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.